Često postavljana pitanja
-
Općenito
-
- Na koji način Vam se mogu obratite za dodatna pitanja?
-
Potražite nas u trgovini Bambini u trgovačkom centru Supernova Rudnik u Ljubljani (1. kat), u trgovačkom centru Citypark Ljubljana (prizemlje), u trgovačkom centru Qlandia Kamnik, u trgovačkom centru Europark Maribor (1. kat) i u trgovačkom centru Qlandia Nova Gorica. Radno vrijeme: ponedjeljak-petak: 9:00–21:00, subota: 8:00-21:00, nedjeljom i blagdanom: 9:00-15:00.
- Mogu li proizvode iz web trgovine pronaći i u trgovinama Bambini?
Naravno, ukoliko postoje na zalihi u trgovini. Posebne ponude koje su objavljene u web trgovini ne znače nužno da vrijede i u trgovinama Bambini ili obrnuto.
-
Moja narudžba
-
- Gdje mogu pronaći više informacija o proizvodu koji me zanima?
Klikom na proizvod otvoriti će Vam se stranica proizvoda gdje možete naći detaljni opis proizvoda, galeriju slika i sastav proizvoda. Na desnoj strani će Vam se pojaviti i ostali zanimljivi proizvodi.
- Kako mogu provjeriti da li je određeni proizvod na zalihi?
Klikom na proizvod otvoriti će Vam se stranica proizvoda a na desnoj strani u kvadratićima su prikazane veličine. Ako je kvadratić obojan sivom bojom i prekrižen znači da trenutno proizvod u toj veličini nije raspoloživ. Ukoliko nas želite pitati kada će biti i ukoliko će biti proizvod ponovno raspoloživ u određenoj veličini možete nas kontaktirati na e-mail .
- Kako mogu provjeriti u kojim bojama je proizvod rapoloživ?
Ukoliko proizvod postoji u više raspoloživih boja sve boje možete vidjeti već kod prvog pregleda svih proizvoda. Klikom na odabrani proizvod s desne strane će Vam se otvoriti kvadratići sa raspoloživim bojama. Klikom na odabranu boju proizvoda isti će Vam se prikazati u određenoj odabranoj boji.
- Kako mogu provjeriti da je moja narudžba zaprimljena?
Nakon što ste predali narudžbu na vaš e-mail će vam stići popis naručenih proizvoda.
- Da li postoji minimalni iznos kupovine?
Nije određen minimalni iznos kupovine.
- Mogu li ispraviti ili stornirati svoju narudžbu?
U fazi dok još narudžba nije poslana sve promjene ili eventualno otkazivanje narudžbe možete zatražiti slanjem na e-mail .
- Kako mogu platiti svoju narudžbu?
Plaćanje možete izvršiti:
- gotovinom kod pouzeća,
- uplatom na transakcijski račun Bambini (prema ponudi /predračunu,
- sa kreditnom karticom (Mastercard, Visa, Diners). - Koja je procedura kod plaćanja gotovinom kod pouzeća?
Ako izaberete plaćanje gotovinom kod pouzeća, plačate iznos narudžbe dostavni službi. Kod narudžbi u vrijednosti do 40 EUR trošak isporuke iznosi 5 EUR i vrijedi za cijelo područje HR. Pošta Hrvatske vam kod plaćanja gotovinom kod pouzeća zaračuna proviziju za međunarodnu otkupnu nakaznicu u visini ca. 4 EUR (31 kn) za narudžbe vrijednosti do ca. 109 EUR odnosno 3,75% od iznosa narudžbe za iznose narudžbe veće od 109 EUR. Taj trošak nije uračunat u trošak isporuke.
- Koja je procedura kod plaćanja prema predračunu?
Na vaš e-mail ćete sa vremenskim odmakom zaprimiti predračun sa svim potrebnim podacima za uplatu. Iznos predračuna se može platiti u roku 3 radna dana od zaprimanja predračuna. Ukoliko uplata prema predračunu u roku nije izvšena narudžba se stornira.
- Koja je procedura kod plaćanja sa kreditnom karticom?
Na blagajni izaberete plaćanje sa kreditnom karticom, upišete broj kartice, datum isteka.kartice i sigurnosni kod. Plaćanje sa karticama je 100% sigurno jer se podaci o vašoj kartici šalju izravno izdavatelju kartice preko sigurne veze.
- Mogu li zamjeniti i vratiti kupljeni proizvod?
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača imate pravo da u roku 45 dana od kupnje vratite kupljeni proizvod. O namjeri povrata robe obavijestite nas najkasnije u roku od 15 dana od zaprimanja robe preko kontakt obrasca odnosno e-maila .Robu ste obavezni vratiti u roku narednih 30 dana. Roba treba biti vraćena u neoštećenoj ambalaži i u odgovarajućoj količini i bez tragova uporabe. Uz robu šaljete original račun i podatke o vašem broju računa na koji želite da vam vratimo iznos kupovine. Adresa za povrat robe je Bambini d.o.o., Jurčkova cesta 223, 1000 Ljubljana, Slovenija. Preporuka je da se za povrat robe koriste usluge dostavne službe koje omogućavaju praćenje pošiljaka i da robu propisno pripremite za transport. Troškove povrata robe snosi kupac. Pošiljke sa otkupninom ne zaprimamo. Kod povrata možete tražiti povrat otkupnine koju ćemo vratiti na vaš račun u roku od 30 dana od zaprimanja otkaza ugovora o kupoprodaji. U internet trgovini vam je omogućena zamjena robe. O vašoj namjeri zamjene robe možete nas obavijestiti na e-mail . Odabrane proizvode možete preuzeti u nekoj od naših trgovina ili vam ga možemo poslati službom dostave.
- Što učiniti kada u paketu nedostaje jedan ili više proizvoda?
U slučaju da je paket oštećen, u paketu nedostaje proizvoda ili su vidljivi znakovi otvaranja, kupac je obvezan uložiti reklamaciju kod poštanske službe. To odradite tako da paket odnesete u najbliži poštanski ured u stanju u kakvom ste ga zaprimili. Obratite pažnju poštanskom službeniku da je potrebno ispuniti Obrazac zapisnik o oštećenoj pošiljci koju ćete ovjeriti svojim potpisom. Zajedno sa poštanskim uredom ćemo u najkraćem mogućem roku obraditi vašu reklamaciju.
- Šta učiniti ako mi je isporučen oštećeni proizvod ili pogrešni proizvod?
Ukoliko vam je dostavljen pogrešni ili oštećeni proizvod o tome nas obavijestite na e-mail . Ponuditi ćemo Vam mogućnost povrata otkupnine (uključujući troškove poštarine) odnosno zamjenu proizvoda (bez dodatnih troškova poštarine).
- Gdje mogu pronaći više informacija o proizvodu koji me zanima?
-
Informacije o isporuci
-
- Koji je rok isporuke?
Rok isporuke kod slanja poštom je od 1 do 5 radnih dana od zaprimanja potvrde narudžbe na vaš e-mail.
U slučaju da ste odabrali mogućnost uplate prema predračunu rok isporuke je od 1 do 5 radnih dana od evidentirane uplate.
U slučaju da ste odabrali mogućnost osobnog preuzimanja u jednoj od naših trgovina molimo vas da naručene proizvode preuzmete najkasnije u roku od 3 radna dana od zaprimanja elektronske obavijesti da su proizvodi spremni za preuzimanje. - Koji su troškovi isporuke?
Za sve narudžbe iznad 40 EUR nema troškova isporuke, kod narudžbi u vrijednosti do 40 EUR trošak isporuke iznosi 5 EUR i vrijedi za cijelo područje HR. Pošta Hrvatske vam kod plaćanja gotovinom kod pouzeća zaračuna proviziju za međunarodnu otkupnu nakaznicu u visini ca. 4 EUR (31 kn) za narudžbe vrijednosti do ca. 109 EUR odnosno 3,75% od iznosa narudžbe za iznose narudžbe veće od 109 EUR. Taj trošak nije uračunat u trošak isporuke.
- Šta u slučaju da me nema kod kuće prilikom pokušaja isporuke?
U slučaju da prilikom pokušaja isporuke niste na navedenoj adresi isporuke dostavljač će vam ostaviti obavijest a paket možete preuzeti u najbližoj poslovnici pošte u roku od 15 dana.
- Šta u slučaju da propustim rok od 15 dana za preuzimanje pošiljke?
Ako pošiljku ne preuzmete u navedenom roku pošilja če biti vraćena pošiljatelju.
- Mogu li se proizvodi naručiti preko internet trgovine i preuzeti osobno u jednoj od vaših trgovina?
Proizvode koje ste naručili preko www.bambini.hr možete osobno preuzeti u jednoj od naših trgovina. U tom slučaju kod kupnje internetom u blagajni odaberite mogućnost osobnog preuzimanja robe. Kada će roba biti spremna za preuzimanje biti ćete o tome obaviješteni preko elektronske pošte. Osobno preuzimanje u trgovini moguće je za već plaćene narudžbe preko internetske trgovine odnosno za narudžbe koje će biti plaćene kod preuzimanja direktno u trgovini.
- Možete li robu dostavit na adresu koja nije adresa kupca?
Postoji mogućnost dostave na adresu koja nije adresa kupca. U tom slučaju kod kupnje internetom upišite adresu na koju želite da vam roba bude dostavljena.
- Koji je rok isporuke?